Kanyik rallye team

2012 vac rallye  01.jpg

Márkafüggetlen Szervíz

iwiwtwitterOszd meg a Facegook-on!

Címlap Hírek-Sajtóanyag

Hírek - Sajtóanyag

Hírek - Sajtóanyag

ORB-Rally2 - Budapest Rallye Beszámoló - Kanyik Rally Team 2013

ORB-Rally2 - Budapest Rallye Beszámoló - Kanyik Rally Team 2013

Lángokkal a pálya szélén!

Több éves kihagyás után ismételten megrendezésre került a nagy múlttal rendelkező Budapest Rallye. A Kanyik Rally Team versenyzőpárosa, ifj. Kanyik Antal és navigátora Balló Pál is rajthoz állt a rally2 mezőnyében a Fiat Grande Punto R3D-vel.


Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D RTE – CYEB Tatabánya Rallye 2013 – Beszámoló

RTE – CYEB Tatabánya Rallye 2013 – Beszámoló

Ismét harmadikként a célban!

Eseménydús felkészülés és egy befejezetlen verseny előzte meg ifj. Kanyik Antalnak és Balló Pálnak az idei Tatabánya Rallyen M/2-es kategóriában elért harmadik helyezését. Az Esztergom Rallyen kiállni kényszerülő páros mellé ezúttal odaszegődött a szerencse és a célvonalon mosolyogva száguldhattak át.

Lássuk, mi is történt Esztergomban


Kanyik Rally Team 2013 Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D

RTE - MIDEX Salgó Rally 2013

Beszámoló Pozitívan előre!
Ifj. Kanyik Antal és Balló Pál az ózdi futam kihagyása miatt kisebb szünettel tért vissza a Rally-TúraBajnokságába,azonban ez cseppet sem látszott meg a hozzáállásukon. A Midex Salgó Rally-n ismételten népes mezőny gyűlt össze, ahol nagy csaták árán az 5. helyezést zsebelhették be az M2-es kategóriában.


Kanyik Rally Team 2013 Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D

Teljes RTE szezon, azonban Ózd kimarad Ifj. Kanyik Antal és Balló Pál a sokak által kedvelt Rali-Túra bajnokság oszlopos tagjai, akikkel a 2013-as szezonban is találkozhatunk valamennyi RTE futamon. A jól bevált Fiat Grande Punto R3D-vel teljesítették az idei szezonnyitó Eger Rallyt, ahol az előkelő második helyet szerezték meg a licences M/2-es kategóriában.


Az első „nagy” edzés

Túl van az Eger Rallye edzésén az ifj. Kanyik Antal- Endrész István páros. A tavalyi „A” csoportos Rallye II. osztályú bajnok kettős új autóval, egy Fiat Stilo Abarth- tal vág neki a küzdelemnek immár a Rallye I. mezőny A7-es géposztályban.


A Mikulás hozza…

Valóban a Mikulás hozza id. Kanyik Antal ajándékát, hiszen a Kanyik Rallye Team- ben végzett egész éves munkáját egy jutalomautózással köszöni meg fia, ifj. Kanyik Antal. Az ifjonc nem mást tervezett, minthogy felkészíti bajnok autóját a csapat segítségével édesapja és egykori navigátora, Balló Pál részére, és benevezi a Mikulás Rallye- ra az egykori párost.

Miskolc előzetes

Az edzés nagyon jó hangulatban zajlott, ez igaz mind a társaságra, hiszen a versenyzőtársakkal nagyon jókat beszélgettünk, mind az edzőautóra, amiként most egy Dacia Logan szolgált és nagyszerűen helyt is állt. Nagyon jól viselkedett a rali pályákon és emellett megfelelő kényelmet nyújtott az egész napos feladathoz.

Tanulságos versenyen vagyunk túl

Nem alakult szerencsésen az ifj. Kanyik Antal - Endrész István kettős miskolci versenye, hiszen defekt, defekt hátán sújtotta őket. Emiatt több percet hagytak bent a gyorsaságikon, így végül a kategória hatodik helyén, hat ponttal gazdagodva fejezték be a futamot.

Bekapcsolt az „etap” program

A prológ rajtja után minden rendben volt, az autó fantasztikusan ment. Úgy féltávnál vettem észre, hogy elszállt az erő. A hátralévő szakaszt elspóroltuk, és befejeztük a prológot. Az Egerbe vezető úton az autó magához tért, és úgy érkeztünk a rajtdobogóhoz, mintha soha semmilyen baj nem lett volna. A belvárosi rajtceremónia fantasztikus volt, az a sok ember… Pisti még viccelődött is vele, hogy úgy érezhetjük itt magunkat, mintha mondjuk a korzikai világbajnoki futamon lennénk, akkora a tömeg és a csillogás. Nagyon jó érzés volt.

Szombathely-rali, előzetes

Itt az idő, hogy gond nélkül célba érjen az ifj. Kanyik Antal–Endrész István duó, hiszen ebben az évadban jócskán volt részük kalandban. A legutóbbi futamon, a Duna–Alba Rallye-n a céldobogó előtt robbant fel a Stilo motorja, így hiába teljesítettek jól a fiúk a pályán, fel kellett adniuk versenyt a cél előtt. Ismét murvás futam következik. A szombathelyi pályáknak most először vág neki ifj. Kanyik Antal, aki bizakodva néz a hétvégi futam elé.

Duna Rallye, öszefoglaló

A pályákon teljesített idők alapján, kategóriájuk harmadik helyén végzett volna ifj. Kanyik Antal és Endrész István a Fiat Stilóval a Duna-Alba Rallye-n, ám a verseny sajnos nem csak a gyorsasági szakaszokon dől el. Az etapok ugyanúgy a verseny részét képezik, és esetükben az utolsó harminc kilométeres etap megtétele jelentette a legnagyobb problémát. A Stilo motorja a céldobogó előtt robbant fel, a párosnak fel kellett adnia versenyt.

Duna Rallye, előzetes

Az ifj. Kanyik Antal–Endrész István kettős bizakodva várja Stilójuk első murvás versenyét, remélik, ezúttal kalandmentesen célba érnek A7-es autójukkal. A Stilo-n történtek kisebb módosítások, finomítások, ezt a verseny előtt még teszteli a csapat.

2008 április - Eger Rallye

A versenykiírást tanulmányozva igazán jó versenynek néztünk elébe.Cered,Mátra és a „már ismert” egri gyorsaságik szerepeltek.Az autó új lámpasort kapott mivel a szombati nap két utolsó gyorsasági szakaszára este került sor. Az ünnepélyes rajt Egerben a Dobó téren volt,a hangulat és a nézők felejthetetlenné tették az eseményt.

2008 május - Miskolc

Mivel az autó karcmentes volt Eger után ezért kényelmes tempóban készültünk a Miskolc rallye-ra, mindössze a váltóbowdent cseréltük ki és alaposan letakarítottuk a versenyautót, valamint a szervizbuszt rámoltuk át.
Ismert és ismeretlen pályák is vártak ránk, számomra nagy öröm volt ,hogy újra szerepelt a Kánó-Ragály gyorsasági ,ezt utoljára 10 éve Keill Dodival szintén A/7 –ben teljesítettük. A prológon a nézők ismét kitettek magukért, minden induló óriási biztatást kapott.

2008 június - Szombathely Rallye

Az év első murvás versenyére a jó bajnoki helyezésünk miatt is fokozottan készültünk, hiszen murván a lóerő és fejlesztési különbségek véleményem szerint kevésbé érvényesülnek. Kicseréltük a problémás olajszivattyút,beépítettük a murvafutóművet,előkészítettük a szükséges gumikat és kíváncsian vártuk a versenyt.A szervezők tavalyról ismert és számunkra új pályákkal is készültek,igyekeztünk jól felkészülni és a lehető legrészletesebb itinert írni.

2008 július - Veszprém Rallye

A Veszprém Rallye szokás szerint talán az év legnehezebb és „legmelegebb”versenyének ígérkezett,és mivel a kategóriánkban csak négy nevező volt ezért mindenképpen a célbaérkezést és minél több bajnoki pont begyűjtését tűztük ki célul.

2008 augusztus - Ózd Rallye

Mivel az előző két versenyen kiestünk, a bajnokságban a negyedik helyre estünk vissza. Szerettünk volna legalább a harmadik helyre visszakapaszkodni ezért Anti édesapja friss motort készített ,mi pedig igyekeztünk minél jobban felkészülni.

2008 október - Nyírád Rallye

Bár a legutóbbi három versenyen nem szereztünk pontokat és így a kategória 5.helyén találtuk magunkat de nem törtünk meg és kettőzött erőfeszítéssel készültünk. Újra friss motor és murvafutómű került az autóba és igyekeztünk pontos és részletes itinert írni ,mivel itt még nem versenyeztünk, illetve én mentem Vigántpetenden de az még a történelem előtti időkben történt.

2008 november - Mecsek Rallye

A Nyírádi második hely visszaadta a reményt,hogy a bajnokságban az év végén a harmadik helyen zárjunk, de ehhez igen sok feltételnek kellett teljesülni. Mivel nem csak rajtunk múlott ezért a következő taktikát választottuk:

















 
Loading

change.exclusive.huchange.exclusive.huchange.exclusive.huSeléniachange.exclusive.huKanyik autószervizPentoltestheticlinerallyteam